Debbie's World of Books
My book reviews, book news & random rants

Richelle Mead signs with Razorbill for 7 more books!

April 3rd, 2009 by Debbie's World of Books

Just saw on her blog that she signed on for 7 more books!  She says that the Vampire Academy series will now have 6 books and then she will start a new story that will also be 6 books long.  I am so glad she is writing more books but it will also kill me to wait for each book.  I can’t wait for her next book in August!

Posted in Books

15 Responses

  1. Katie

    I’m really excited about this too!

  2. Casey

    Yeah! I’m glad, though, that she’s starting a new series as well. I was worried they would try to make V.A. too drawn out and it would start to slip. While I don’t want it to end, I want an ending…if you know what I mean. ;) And more stories from such a creative mind. Gives me goosebumps. Can’t wait!

  3. Lisette

    Oh my!!! YAY!! I love her Vampire Academy Series!!!!!!!!!!!!!!!!! :D Thanks for posting about this :)

  4. dsuzuki

    I know. I wish Vampire Academy was going to only be 4-5 books and then a new series starts. Sometimes when series get dragged out too long I lose interest. Not to mention I want to know what happens in the end! :)

  5. Mimi

    MY GOSH!!!!!mORE BOOKS TO THE VA SERIES THATS FREAKIN AWESOME I LOVE THE BOOKS CANT WAIT FOR MORE :D

  6. lala

    I LOVE Dimitri!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1

  7. NoRa

    Oh My !! … I thought they were only gonna be 5 books ! — I’m already terrified bout wats gonna happen on the nxt book — it’s so eating me up – I hope R. Mead’s gotta a REALLLY good plan ! — I Sooo cnt stand the idea of Dimitri dying !

  8. dsuzuki

    I know! Dmitri and Rose so belong together.

  9. jOSHUA

    Oh my!!! Am so happy this gonna continue.I hope the next one will go in linewith the others.

  10. Alyssa

    I cant wait for the next one its like eatin me up inside. i want to know wat happens to dimitri!!!!!!!!!!!!!

  11. dsuzuki

    Same here! I love Dmitri!

  12. kcsasuchi

    I love this series, and im so upset for such a long wait for the next one to come. its great that she is going to have 6 books for the VA series hopefully it will cause like a TV show or something…. That would be awesome

  13. elfenwolf

    God why does it take so loonnnng!!!! I can’t wait!!!!!!!! freaking out :D

  14. jasper haleyes

    omg i love this series and i kinda hope adrin finds someone!

  15. dsuzuki

    I know. I want Rose with Dmitri but I want Adrian to be happy too.

Leave a Comment

Please note: Comment moderation is enabled and may delay your comment. There is no need to resubmit your comment.